Nelu Chiriță – Interviu


Dragă frate Nelu, aș dori să ne acorzi privilegiul unui interviu, prin intermediul căruia să te facem cunoscut cititorilor blogului nostru; atât pe tine ca lucrător, cât și lucrarea la care te-a chemat Dumnezeu, încă din tinerețe…  Am citit cartea scrisă de tine LACRIMI PENTRU URIE,  care mi-a plăcut mult atât mie cât si soției mele, carte pe care doresc să o recomand prin intermediul blogului nostru, și nu numai, la cât mai mulți. Sunt convins că va fi o binecuvintare, pentru toți cei ce își vor face timp să o citească.

Te rog să te prezinți!

Mă numesc Ion Chiriță, sau Nelu așa cum mă cunosc cei mai mulți, am 42 de ani, sunt căsătorit cu Mihaela și avem împreună trei copii: Ionatan (14 ani), Samuel (9 ani) și Beniamin (2 ani). Am absolvit Institutul Teologic Penticostal București și slujesc ca… Continuarea articolului aici>>

Sursa : Family To Family Romanian Outreach

Leave a Reply

