Agnus Dei: UPDATE despre fratele Lazar Gog 2 Februarie 2015


agnus dei - english + romanian blog

Lazar Gog

Vezi aici –

Pace si binecuvantari. Va multumesc in numele Domnului Isus Hristos si al meu personal si al familiei pentru rugaciunile dvs. si pentru rabdarea care o aveti cu mine si cu casa mea. As vrea sa va spun doua, trei lucruri,  despre starea in care m-am aflat si in care inca sunt partial. Am avut  o stare de gripa la Craciun si starea aceasta de gripa m-a derutat pentru ca pe starea aceea de gripa, cred ca in 26 decembrie am facut un infarct cerebral.

Practic, am facut doua. Am facut unul uscat si pe al doilea l-am facut hemoragic. A ramas pata…

View original post 424 more words

Leave a Reply

