O viață dedicată copiilor


” O simplă învățătoare din Făgăraș face ceea ce mulți dintre noi ar considera un miracol. Ajută copiii romi din cartierul Galați. Pe mulți dintre ei nu doar i-a readus pe băncile școlii, dar le-a și insuflat dorința de a învăța, dorința de a-și descoperi rădăcinile și de a vedea că viața înseamnă mult mai mult decât o cameră sărăcăcioasă în care mulți dintre ei locuiesc. Și-a dat seama de mic copil că menirea ei în viață este să ajute. Și cum ar putea face mai bine lucrul acesta, decât instruind copiii pentru viitor. Așa că a devenit învățătoare. Dar și profesoară de pian, pentru că muzica a fost a doua pasiune a ei. Este vorba despre Antonia Felicia Voicu, o tânără făgărășeancă de 36 de ani, care și-a dedicat viața semenilor…”
“…la doar un an după ce am absolvit cursurile de la Brașov, m-am înscris la Facultatea de Teologie din Oradea. Mama mi-a zis că eu credeam în Dumnezeu încă de când eram mic copil. Ai mei nu au fost niciodată foarte religioși. Mama a oscilat între ateism și credință formală, iar tata nu-mi aduc aminte să fi fost foarte credincios. Așadar, facultatea am făcut-o pentru mine. Menționez că la 16 ani am ales să devin neoprotestantă…”

http://fagarasexpres.ro/o-viata-dedicata-copiilor/

Leave a Reply

