Florin Ianovici si Daniel Bodnariu merg la Parlament, la Comisia pentru românii din diaspora


CrestinTotal.ro

familie-bodnariu-norvegia-3La încheierea zilei de post, în biserică, am fost întrebat printr-un bilet, de ce nu îndemn credincioșii să picheteze ambasada Norvegiei în semn de protest pentru abuzul asupra familiei Bodnariu.

Răspunsul meu este acesta: eu nu am primit mandat să pichetez ambasade sau să ies în stradă pentru a protesta. Un slujitor al lui Dumnezeu, pastor, are rolul de a hrăni, veghea și zidi trupul lui Hristos. Nu am chemare să mobilizez credincioșii la asemenea acțiuni și nu am autoritatea să o fac.

View original post 336 more words

Leave a Reply

