10,000 de oameni la Oradea demonstreaza ca timpul este dusmanul Barnevernet!


Ropenti

Azi am fost in direct la CredoTV cu pastorii Cristian Ionescu si Luigi Mitoi. Prin skype a participat si fratele lui Marius Bodnariu, pastorul Daniel Bodnariu din Bucuresti. Cea mai dramatica participare insa a fost cea prin telefon a lui Marius si Ruth.

Sunt ravasit de drama acestui caz. Cum mai traiesc oamenii acestia? Mai pot dormi noaptea? Mai pot functiona ziua? Mai pot rezista torturii emotionale, psihice si spirituale la care-i supune Barnvernet?

Incerc sa ma pun in papucii lui Marius si nu pot sa-mi imaginez ce-as face. Dintre toate slujbele pe care le-am indeplinit sau le indeplinesc, cea mai inaltatoare este slujba de tata. Puteti sa ma atacati pe mine, lucrarea ce o fac, puteti sa ma raniti, sa-mi luati tot, dar nu-mi luati copiii!

Este clar ca Barnevernet are o strategie malefica in confiscarea copiilor din mediul lor natural.

Dar acum, Barnevernet se confrunta cu o situatie noua…

View original post 258 more words

Leave a Reply

