George Alexander: Toate articolele mele fusesera traduse. Ba mai mult, autoritatile tradusesera chiar si interviurile mele. Eu insa nu mint. Aceasta a fost problema.


agnus dei - english + romanian blog

George AlexanderGeorge Alexander ne-a aratat ce inseamna adevarul sustinut pana la capat, cu pretul slujbei sale, post de cinste pentru care a muncit 20 de ani. Dumnezeul nostru mare sa-i rasplateasca sustinerea familiilor Romane din Norvegia, care au fost atat de crunt pedepsite si nedreptatite prin confiscarea copiilor lor, si sa-l foloseasca pe viitor intr-o functie potrivita si inalta! De astfel de oameni avem nevoie in guvern! Dumnezeu sa-i deschida cale!

Stiri pe Surse:

George Alexander sta de 20 de ani in Norvegia si spune ca a fost fortat sa-si dea demisia din functia de director de gradinita”Nu ai voie sa faci aia…, nici aia…, si nici… nimic pana la urma! Ai insa in continuare voie sa respiri aer. Norvegian. Vineri am fost sanctionat pentru motive puerile. Mi s-a spus insa clar ca totul are de a face cu implicarea mea in cazul Barnevernet… Luni, dupa un adevarat interogatoriu, mi-am dat…

View original post 112 more words

Leave a Reply

