Ritual masonic pe un video in Romania


agnus dei - english + romanian blog

aPentru ca am vazut ca si un pastor a publicat aceste videos, am indraznit si noi…. Aseara, am vizionat niste videos, vezi linkurile de mai jos cu ce apare a fi un ritual masonic. Linkul l-am vazut la Robert Turcescu , jurnalist, pe care il urmarim pe Facebook. De obicei, astfel de videos nu raman live prea mult si puteti, poate ca si noi,  pentru prima data,  nu numai sa vizionati un ritual masonic, dar sa auziti ce cred ei. Atentie la primul video, cam pe la minutul 10…  veti auzi niste “vorbiri învăţate de la înţelepciunea omenească” cum scrie ap/ Pavel in 1 Corinteni (vezi pasajul mai jos). In America, interesul romanilor in masonerie e scazut deoarece nu auzim si nu vedem prea multe stiri despre masonerie.  Dar, in ultimul timp, am auzit foarte mult de la persoane care locuiesc in Scandinavia ca masoneria este foarte populara…

View original post 489 more words

Leave a Reply

