Drama medicului român Camelia Smicală, căreia Barnevernet-ul finlandez i-a luat copiii: Am salvat mii de vieți, dar nu mi-am putut SALVA copiii


agnus dei - english + romanian blog

Camelia Smicala

Drama Cameliei Smicală, medicul din Neamț, care a plecat acum câțiva ani în Finlanda, continuă. Cu toate că mama, în custodia căreia au rămas cei doi copilași după divorțul de soț – de 6, respectiv 7 ani – nu i-a abuzat, aceștia i-au fost luați de către Protecția Copilului din Finlanda, similară Barnevernet-ului din Norvegia. Tatăl copiilor a făcut plângere în instanță, cerând custodia completă, pentru ca aceștia să nu fie aduși în România.

Foto Facebook Foto Facebook

Medicul român spune că a salvat mii de vieți, a lucrat la foc continuu în sistemul medical finlandez, însă nu și-a putut salva copiii: “Au avut tupeul să-mi fie pacienți mulți dintre cei care ne-au făcut rău. I-am îngrijit și pe ei. Și asta e răsplata. Pentru ce să-mi distrugă copiii fericiți? Copiii sunt dovada cea mai bună că sunt o mamă bună. Numai ei și Dumnezeu mă pot judeca. ”

Iată mesajul Cameliei Smicală:

View original post 60 more words

Leave a Reply

