Florin Barbu – PROTEST ZIUA 21 – Viata copiilor mei sta intr-o singura semnatura


agnus dei - english + romanian blog

Florin Barbu PROTEST ZIUA 21

Ziua 21 🇬🇧🌟 Ziua 3 Protest Normal 🌟Lucrez la o noua declarație care sa conțină cit mai multe detalii si  am sa merg la internet sa printez Hotarirea Judecătorească sa incerc sa mai fac o reclamație la Instituțiile de aici zilele acestea. Îți scrie ❤️ Andy și ❤️ Diana…
(Pro familia Barbu Florin)

Florin Barbu

😘 E iarăși dimineață tati și iarăși m-am trezit plângând,
Adorm în fiecare seară cu dor de voi, cu tine-n gând,
Îmi iau frățiorul după umeri, cum tată, tu ades ne-ai luat,
Îi spun cu dragoste, “Frățioare, tati pe noi nu ne-a uitat!”

Se uită Andy cu tristețe, mai că-nțelege, mai că nu,
Cu ochii-nțețoşați de lacrimi, îmi spune: “Ai să pleci şi tu?”
Iar eu, copil fiind dar parcă, îmbătrânită peste zi,
Îi spun frățiorului cu tremur: “Nimica nu ne-a despărți!”

Să urle marea…

View original post 403 more words

Leave a Reply

