Steven Bennett: Ceea ce se intampla in Norvegia cu copiii se extinde si in alte tari. – “Save the Children” – Blogger Steven Bennett


agnus dei - english + romanian blog

steven-bennett

Steven Bennett (fragment din video de mai jos):
Copiii suferă în Norvegia. Și ceea ce se întâmplă în Norvegia se întâmplă acum în alte țări. Nu la această extremă, dar nu departe de ea.  Am studiat-o si puteți sa o cititi, puteți merge pe pagina mea de Facebook –

https://www.facebook.com/Steven.R.O.Bennett

O parte importanta pentru mine a fost să ma conectez cu victimele și să aud poveștile lor și să le citeasc cazurile. Ei mi-au trimis cazurile lor. Eu nu sunt avocat, dar este foarte clar ca atunci când citesti unele dintre aceste rapoarte din aceste cazuri, sa iti dai seama ca orice copil ar putea fi luat, daca  se incadreaza in grupul lor de lista. Este posibil să fie luat orice copil  În cazul în care unui vecin nu vă place, sau dacă aveti un vecin rasist sau dacă există cineva care are pica pe dumneavoastra, o vendetă, doar un raport anonim – nu trebuie să-mi dau numele. Aș putea…

View original post 396 more words

Leave a Reply

