Franklin Graham: Ieri am avut privilegiul să mă rog pentru Președintele-ales Donald J. Trump


agnus dei - english + romanian blog

donald-trump-and-franklin-graham

Ieri am avut privilegiul de a mă alătura celor mii de oameni în Alabama să mă rog pentru președintele ales Donald J. Trump, vice-președintele ales Mike Pence, și să-i mulțumesc lui Dumnezeu pentru mâna Lui de binecuvântare asupra acestei națiuni. Am fost invitat să conduc în rugăciune, la ultima lor oprire a Turului de Mulțumire.

Donald Trump va deveni președintele nostru în doar o lună, și el are nevoie de rugăciunile noastre pentru înțelepciune în timp ce el pune împreună administrația sa. Îi încurajez pe toți, dacă ati votat pentru președintele ales Trump sau nu, să va adunati laolaltă  și să vă  rugati pentru el. Dumnezeu aude și lucrează prin rugăciunile poporului Său.

Biblia ne spune: Căutaţi pe Domnul şi sprijinul Lui, căutaţi necurmat Faţa Lui!1 Cronici 16:11

Franklin Graham

ENGLISH

Yesterday I had the privilege of joining with thousands of people in Alabama to pray for President-elect Donald J. Trump, Vice President-elect

View original post 101 more words

Leave a Reply

