Profetie – Cel rau a infiltrat mass media, dar Eu voi avea ultimul cuvant


agnus dei - english + romanian blog

news-media-foto-charisma

Profetie despre mass media

Există multe voci și nici una fără semnificație, dar Eu vreau ca vocea Mea să fie cea mai tare pe care oamenii să o audă în mass-media. Vreau ca vocea Mea să răsune cu claritate, așa incât să se onduleze printre minciunile prințului puterii aerului. Vreau ca adevărul Meu să fie stabilit în fiecare domeniu al societății. 

In timp ce cei drepți se vor ridica în mass media, oamenii care ascultă și citesc ceea ce se proclamă vor începe să discearnă realitatea  de ficțiune, adevărul de minciuni. Ei vor începe să înțeleagă perspectiva Mea asupra chestiunilor dezbătute, și va rezona în inimile multora care sunt bolnavi și obosiți și copleșiți cu lipsa de speranța si disperare de undele radio și în presa scrisă.

Mulți caută o alternativă. Mulți caută adevărul. Rugați-vă ca ochelarii de cal vor fi eliminati. Rugați-vă ca inimile să fie înmuiate. Rugați-vă ca îndrăzneala să apară chiar și printre cei care nu sunt…

View original post 79 more words

Leave a Reply

